V] VIKING [V
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
V] VIKING [V

Velkommen til [V] sitt forum
 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 kan eg joine

Go down 
2 posters
AvInnlegg
blizzard
Gjest




kan eg joine Empty
PosteTema: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 11:11 am

Hei eg lurte på om eg kan joine. Eg har masse erfaring og eg er aktiv å spele.
Til Toppen Go down
Asthor
Oldermann i [V
Asthor


Antall Innlegg : 84
Allianse : [V
Landsbyer : * Midtgard *
Registration date : 14.08.2008

kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 11:31 am

Har man ikke pop nok, er det store sjangser for at man vil ligge alliansen til byrde. Derfor har det liten hensikt å søke om opptak her før man er i nærheten av vårt gjennomsnitt, om det ikke foreligger andre spesielt gode grunner til det.


Voks, og bli feit og fin, og kom tilbake da... Laughing

Mvh
Til Toppen Go down
blizzard
Gjest




kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 9:47 pm

Ok men kor masse pop må eg ha for å komme inn i ein av aliansane??
Til Toppen Go down
Asthor
Oldermann i [V
Asthor


Antall Innlegg : 84
Allianse : [V
Landsbyer : * Midtgard *
Registration date : 14.08.2008

kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 10:44 pm

På høyde med andre i alliansen...du bør ihvertfall ha ca 60, men også det er lite, dog kan det være akseptabelt om du er aktiv og vokser fort. Til neste uke vil det kravet på ca 60 ha vokst til minst 75....Ser du har bare 38, og det trekker rankingen på alliansen ned, litt mer enn litt...

Personlig liker jeg deg godt, og ville ikke ha nølt med å ta deg inn om du hadde noe mere population, men 38 blir for tynnt...

[V- vingen er full idag, men jeg vet at V] vingen har 1 ledig plass, og jeg er helt sikker på at du kan vokse, og bli et godt tilskudd. Du kunne prøve å snakke litt med noen av offiserene i den vingen? Ta kopi av dette innlegget, det er en anbefaling, men så er det det at du bare har 38 i pop..og det er helt opp til dem å avgjøre alt sånt selv.

Alternativet er å vokse fort, kanskje bruke gull til å framskynde veksten, og bli feitere, kommer du opp på vårt nivå, i løpet av en uke eller to kan jeg imidlertid jeg love deg en plass hos oss, for du virker som en seriøs, hederlig og ordentlig fyr. Lykke til uansett!

(det er mulig, mange har vokst med over 100 og mere på ei uke)

Lykke til!

Mvh Asthor
Til Toppen Go down
blizzard
Gjest




kan eg joine Empty
PosteTema: ok   kan eg joine Icon_minitimeOns Aug 20, 2008 1:16 pm

Ok eg skal vokse so fort eg kan men kan hail storm og komme inn han er min beste kompis og han er og aktiv
Til Toppen Go down
blizzard
Gjest




kan eg joine Empty
PosteTema: hjelp meg   kan eg joine Icon_minitimeTor Aug 21, 2008 8:53 pm

Eg trenger hjelp eg blir angrepet heile tida Sad so eg ma komme inn i ein trygg og sikker allianse og viss eg kommer inn kommer eg til a vokse fortare fordi ingen tor a angripe meg da Very Happy
Til Toppen Go down
assbear
Viking kriger



Antall Innlegg : 24
Age : 32
Allianse : [V
Landsbyer : Assbears capital
Registration date : 18.08.2008

kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTor Aug 21, 2008 8:59 pm

kven angrip deg og kor mange troppar angrip han med?
Til Toppen Go down
blizzard
Gjest




kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitimeTor Aug 21, 2008 11:32 pm

dei har bare 20 ligionerar
Til Toppen Go down
Sponsored content





kan eg joine Empty
PosteTema: Re: kan eg joine   kan eg joine Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kan eg joine
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vil du joine V]
» Vil du joine [V
» Kan jeg joine

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
V] VIKING [V :: Allmannating-
Gå Til: