På høyde med andre i alliansen...du bør ihvertfall ha ca 60, men også det er lite, dog kan det være akseptabelt om du er aktiv og vokser fort. Til neste uke vil det kravet på ca 60 ha vokst til minst 75....Ser du har bare 38, og det trekker rankingen på alliansen ned, litt mer enn litt...
Personlig liker jeg deg godt, og ville ikke ha nølt med å ta deg inn om du hadde noe mere population, men 38 blir for tynnt...
[V- vingen er full idag, men jeg vet at V] vingen har 1 ledig plass, og jeg er helt sikker på at du kan vokse, og bli et godt tilskudd. Du kunne prøve å snakke litt med noen av offiserene i den vingen? Ta kopi av dette innlegget, det er en anbefaling, men så er det det at du bare har 38 i pop..og det er helt opp til dem å avgjøre alt sånt selv.
Alternativet er å vokse fort, kanskje bruke gull til å framskynde veksten, og bli feitere, kommer du opp på vårt nivå, i løpet av en uke eller to kan jeg imidlertid jeg love deg en plass hos oss, for du virker som en seriøs, hederlig og ordentlig fyr. Lykke til uansett!
(det er mulig, mange har vokst med over 100 og mere på ei uke)
Lykke til!
Mvh Asthor